Underbar dag

Vaknade vid tolv idag och gick upp med mitt hjärta, drack kaffe och röka och såg ett avsnitt av the bachelor. Sen gjorde vi ve oss och stack ner till stan. Hjärtat köpte ett par shorts och en tröja, snyggt ;-). Jag testade typ 10 klänningar och en satt Skit bra! Men så klart var den för dyr.. Det jag älskar nu när man testar kläder är att jag får på mig kläder i storlek 36 . Innan var det antingen storlek 40 eller 38. Så det är nice! Sen satt vi oss och drack cola och möss lite i det fina vädert. Sen träffade jag sara och stack och träna med henne. Vi var ute i sista sekunden dock för precis när vi var färdig duschade så kom dom och sa att de stängde haha. Vi trodde dom stängde halv tio men så var det inte haha. Sen efter det gick jag med hem till sara ett tag så hon kunde göra en inbakad fläta på mig. Väldig vacker blev den haha eller kanske inte.. Haha. Nu sitter jag på bussen på väg hem till min älskling. Ska snart hoppa av så nu hinner jag inte skriva mer. Haft en riktigt bra och trevlig dag iaf! Puss och kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback