Uttråkad :P

Jaha då sitter man här hemma och tråkar. Har kollat rundor lite på kläder och så på internet, men fick stänga det snabbt för var väldigt nära på att bara beställa hem en massa haha! :P Så nu vet jag inte vad jag ska göra.

Ska klippa mig så fort jag får pengar tänkte jag.. Men hur vet jag inte..

Kanske som någon av dessa frisyrerna??
DOCK INTE BLONDIN :P ska ha antingen brunt eller rött..







Är lite rädd för att klippa av allt mitt långa hår :(. Men känner att det är väldigt sletet och så. Plus man måste ju variera lite ;). Vilken tycker ni jag ska ta? :)

Mitt hår nu...

Långt och fint :P Kommer fan få klippa en bra bit om det ska
bli som de där uppe.. ÅNGEST haha!

Nej nu är det dags för mig att sova, uttråkad så jag kan dö. Så lika bra och lägga sig!
NattiNatti <3

//Linda Malmquist


Kommentarer
Anonym

Den första frisyren ska du ta :D

2010-07-22 @ 23:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback