Väntar...

..på bättre tider! Nej väntar på att mor min ska komma hem så jag kan fixa middag och sen sticka iväg.

På Fredag ska jag på festivalen med Sandra och hjärtat :) Najs! Sen på Lördag ska jag bara gå med hjärtat.
Vet inte vad jag ska skriva.. Vet inte varför jag skriver, har inget roligt att berätta haha!

Saknar de gamla tiderna med min MARIE :( Umgås knappt meeeer ju! Inte roligt alls! Så bara för det så kommer det en massa bilder från våra tider ;) Mohaha!


Marie räcker tungan haha, gammal bild :P


Jag blond, haha riktigt gammal.


Sexy ladies HAHA


Mongos ;) haha


Hahahahaha! Sjukt gammal bild :P


Gott med kaffe .


HAHA jag dööööör!

Också sist men inte minst en riktigt gammal video ;)

 

 

 


Kommentarer
Therese

Hahahaha men Linda då :P Inte vandalisera mitt älskade SKånes vavavavavava ? ;)

2010-07-26 @ 17:43:09 URL: http://theresefryksater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback