15 Juni

Idag har man varit på väla med morsan och handlat lite. Fick nya kläder som jag ska ha på midsommar :) ! Ett vit lite genomskinligt linne som jag ska ha ovanpå ett svart linne också en svart kjol! Inte ofta jag använder kjol kan jag säga haha. Detta är fan den enda jag äger haha. Så fick jag ett diadem jag ska ha också, två nagellack och ett comviq surf modem så jag kan sitta på internet hemma ;) Därför jag kan skriva blogg nu haha.

Nu sitter jag bara hemma och tar det lugnt och väntar på att Linus ska komma hit! Så ska jag fixa mat. Det blir grillat marinerat kött, klyftpotatis och bearnesås. Sen efter det blir det film och massa gottgott :). Mysiigt!

Imorgon ska jag som sagt till Sandra och umgås och färga hennes hår och sen blir det hem till hjärtat :).

Nu vet jag icke vad jag ska skriva mer, ska ut och fixa lite med maten :)



//Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback