16 Juni.

Har nästan precis varit ute och gått med Rocky (Linus familjs hund). Eftersom mitt hjärta inte kom upp så gick jag ut en runda själv. Riktigt fint väder ute! Underbart. Tänkte sätta mig där ute ett tag och sola. Sen senare idag så ska jag hem och imorgon blir det stan med mor min och träna. Sen onsdag ska jag träffa Sandra och hjälpa henne färga håret, Torsdag ska jag träffa Marie och Jamie antagligen och gå på nån sorts dans på Actic.

På Midsommar ska jag bara ta det lugnt. För att min syster och hennes sambo ska flytta till hus på midsommardagen och då kan man ju inte vara bakis. Dock tycker jag det är en väldigt korkad dag till att flytta och vi ska börja 9 på morgonen.. Ajja, man får ju ställa upp för sin familj!



Studenten för Sara
var trevlig. Skit god mat och trevligt sällskap! Så det ska vara. Fick toast skagen och sen black and white (oxfile, fläskfile, 2 såser & potatis) också en massa sprit till det. Blev lite fullare än jag hade sagt att jag skulle haha. Bara för att där kom fram tequila och det kan jag icke säga nej till, för det är så gott! haha.
Lite bilder från studenten, som jag snott av Jessie :) :P hehe!


Lilla Sara håller Tal! ;)


Jamie och jag. Ser dock lite mongo ut båda två haha ;)


Kim och Marie , Söta paret! :)


Jamie, mitt hjärta (som alltid ska gömma sig bakom sin hand) också jag till höger.


Jessie och Marie :)


Mitt hjärta och Jamie :) Puss pose haha


Ännu en mongo bild på mig och Jamie, vi e inte helt friska om ni undrar haha!

Jao, de va alla bilder nästan. Där va inte så många bilder på Sara, kan va för hon sprang rundor som en get hela tiden haha. Så man såg inte så mycket av henne.


Nepps, nu ska jag se om jag kan få liv i Linus så han kan sätta på kaffe till mig och hålla mig sällskap i det fina vädret!

//Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback