GOD MORGON!

Vaknade redan klockan 10 idag. Så då avr det lika bra att gå upp. Så nu sitter jag framför datan och nördar mig framför facebook och dricker kaffe medans hjärtat kollar på tv. Ska snart gå ut till han i vardagsrummet och hålla han sällskap.

Vid 14 tiden ska vi dra iväg hem till min syster så blev det att vi ska flytta en massa idag också. Var ju meningen vi skulle flytta lite lådor idag bara och alla möbler imorgon men det blev lite ändring. Så vi ska va hemma hos dom vid 15 tiden. Sen när vi är färdiga med det ikväll så ska vi grilla i deras nya hus och efter det blir det antagligen hem till hjärtat.

Tänkte gå in i duschen snart så man har det gjort. Annars gör jag bara allt i sista sekunden som vanligt och då blir jag bara stressad och irriterad.

Det som stör mig nu är att jag inte kommer kunna träna fråns på söndag. Så det är 3 dagar som jag inte kommer träna på. Bara för det är stängt imorgon och på lördag. Så det får väl bli lite hemmaträning. Kan ju inte skita i det helt och hållet.

Midsommar firar jag och hjärtat hemma hos min syster och sambo. Blir dock inte så mycket dricka eftersom vi ska flytta en massa imorgon också men det är lugnt för mig. Det är bara bra att det inte blir en massa dricka för man ska ju inet dricka alkohol när man tränar. Jo man kan dricka 2 glas vitt vin, men nu är det så att jag inte är så förtjust i vin :P.

Blev precis lite rädd i ögat, råkade trycka så att bloggen försvann men snabbt som fan tryckte jag tillbaka igen så allt jag skrevit försvann inte som tur va.. Då hade jag fått lite damp haha!


Maten jag gjorde igår :) Blev gottgott!

Nu ska jag nog ta en kopp kaffe till och sätta mig på balkongen ett tag, skit fint väder så man får ju passa på att få lite färg!

Ha en bra midsommar, Tjingeling!

//Linda Malmquist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback