Home!

Just nu sitter jag hemma och tråkar. Väntar på att älsklingen ska komma hit och mysa med mig. Ensamma hemma här hos mig ikväll så det blir en massa mys och gos. Nice! Ska laga middag också, blir köttbullar, potatis och brunsås. Gottgott! Sen ska vi kolla på "doctor who" som han har fixat. Rätt bra serie faktiskt. Orkar dock inte skriva vad den handlar om haha.

Igår träffade jag och Sara en personlig tränare. Han visade en massa apparater vi skulle köra på och så pratade vi en massa om vad man kunde äta och inte äta. Sen efter det så körde vi passet han sa vi skulle göra. Det blev 20 min på löpbandet och jag är otroligt förvånad över att jag joggade den mesta av tiden haha. Innan har jag bara gått snabbt på det och aldrig sprungit men igår så körde jag på. Sen körde vi träningen för benen, armarna, magen och så vidare. Vi ska egentligen springa 20 minuter till efter man kört styrketräningen men det sket vi i denna gången för jag skulle dra och grilla med hjärtat och hans 2 vänner. Men nästa gång så kör vi det!

Känns skit skönt att man äntligen träffade en personlig tränare så att man nu vet vad exakt man ska göra och så för att bli av med det fettet som jag vill bli av med mest. Nu har man äntligen kommit igång med träningen bra också. På söndag blir det träning igen med Sara sen på måndag blir det "afro" med Marie och Jamie. Sen kommer jag och Sara träna varannan dag. Så det är bra som fan!

Då kanske jag lyckas med att få "the perfect body" till nästa sommar, eller ja jag kommer ju va en bra bit på vägen iallafall om jag nu tränar som jag ska göra. Men jag kommer kämpa som fan nu. Och sen kommer jag börja äta mer rätt nu och så också. Inget mer chips, nötter och så. Han vi prata med sa att om man ska äta chips eller något så får man äta en handfull och inte mer. Så då blir det det någon gång då och då men inte för ofta.

Det sjuka är att varje gång jag och Sara kommer träna nu så kommer vi bränna cirka 800-1000 kalorier per gång om vi kör som vi ska. Och det är 6000 kalorier på ett kilo fett. Så det lär ju ändå ta ett bra tag innan man går ner. Jag tänkte gå ner till cirka 55 kilo sen är jag nöjd med själva vikten. Så det är 5 kilo. Och det är ju några månader innan det är borta haha. Sen skiter jag egentligen i vikten. Jag gör som så att jag mäter mig runt mage, midja, ben och så vidare och sen ser hur många centimeter jag gått ner. Man ska ju egentligen inte bry sig så mycket om vikten.

Såg precis att jag skrevit en himla massa haha. Kommer knappt ihåg vad jag skrevit iheller :P. Nej nu ska jag ut och sätta på lite kaffe och sen vid 17 tiden så ska jag börja med maten för sen kommer hjärtat :)

Ha det nice!

//Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback