Träna, träna & träna!

Nu har jag äntligen kommit igång med träningen! I Söndags tränade jag med Sara och igår med Marie och idag ska jag träffa personlig tränare med Sara :). Har träningsvärk de luxe i benen men skit i det haha. Måste ju träna så ofta jag kan. Sen i förra veckan så körde jag, Marie och Jamie "combat". Skit kul va det, typ man boxa och sparka och så. Riktigt jobbigt haha. Hade träningsvärk precis överallt i två dagar efter. Skulle egentligen kört det nu på Torsdag igen men det kan jag inte :(. Så det får bli nästa vecka. Plus att jag, Marie och Jamie ska köra "Afro" på måndag. Såg rätt roligt ut när jag och Marie kollade på det igår, så då får man ju testa det! Jag älskar när jag känner att jag har träningsvärk för då vet jag att det tar och att jag är på väg mot en snygg kropp ;) haha!

Nu på Torsdag ska jag hjälpa min syster och hennes Sambo att flytta en massa lådor och så till deras nya hus och sen på fredag så ska vi flytta resten. Så det blir inte mycket fest för mig på midsommar, men jag överlever nog haha.

Längtar till Juli, då får jag reda på om jag kommer in på utbildningen jag sökt in på. Restaurang utbildnign på 5 månader. HOPPAS! hade varit så jävla underbart. Så direkt efter man klarat den så kommer jag söka jobb som en galning haha. Vill verkligen komma någon vart i livet nu. Vill skaffa egen lägenhet och så ju. Men när jag fått jobb så kommer jag nog inte söka lägenhet direkt, utan spara en massa pengar först och sen söka. Så man har lite pengar till nya möbler och så.

Nepps, nu ska jag packa tränings kläder och så sen ska jag dra ner till stan och träffa Sara !



//Linda Malmquist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback