4 Mars.

Sitter hemma hos hjärtat nu :) blir myskväll idag. Sen i helgen skulle vi tydligen dricka några öl för det ville hjärtat, så då blir det väl det. Var, när och hur vet jag inte haha men ja.

Bion igår var rent ut sagt SKIT! Filmen (alice i underlandet) var inte alls bra, vi såg den i 3D och det är första och sista gången jag gör det. Allt var för fan suddigt typ. Sen så hade dom precis fått filmen för det var premiär på den igår. Så det var fel på den så man såg bara halva texten för bioduken var för liten. Sen satt det ett miffo bakom mig som satt och sparka på min stol under hela filmen och det är det värsta jag vet. Hade lust och bara ta mina 3D glasögon och slänga dom i huvudet på henne, men det gjorde jag icke haha. Så ja, det kändes lite sådär som utslängda pengar på den jävla bion. Men sånt är livet!

På Måndag är det som sagt informationsmötet i Köpenhamn, jag har en del frågor till dom haha. Sen hoppas jag bara att jag fattar vad dom säger också! Måste fixa en jävla massa papper som jag ska skicka in till CSN nu innan den 31 Mars annars får jag inga pengar och då är det ju lite problem hehe. Nu hoppas jag bara att jag hittar till skolan på måndag också haha. Ska ha med min mamma HAHA. Hon ville så gärna följa med. Men det jobbiga är att hon är inte rolig att ha med på såna tillfälle för om vi inte skulle hitta direkt till skolan så lär hon bli stressad och jobbig och kommer då gå mig på nerverna haha. Hon tror inte jag kan hitta dit själv :P. Men det kan jag, för kunde jag hitta i göteborg när jag var där på intervju så kan jag hitta denna gången också. Det är inte så svårt att fråga någon bara haha, men det roliga är att mamma fattar inte danska alls om jag har rätt för mig. Jeje, får se hur det går :P.

Jag har gått ner några kilo nu iallafall :) så nu är jag nöjd med min vikt, nu ska man bara träna så man får fin platt mage ;) och lite annat haha. Väger 58 kg nu och vägde 64 innan. Så det är nice!

Nepps, nu orkar jag inte skriva mer.

/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback