Kan icke sova!

Eftersom jag inte kan sova så skriver jag igen. Vet inte vad jag ska skriva dock.. Jaja skriver om allt möjligt ;)

Om ni inte visste de, så är jag extremt klumpig. Har trillat 2 gånger idag haha. Först ramla jag ner i spagat när jag var på väg och möta min syrra och kekke från Linus haha. Måste sett jävligt roligt ut, men ont gjorde det :(. Sen var jag på väla med kekke och bytade ett spel och när vi skulle gå till bilen så ramla jag rätt fram och la mig nästan på magen på marken haha. Pinsamt de luxe. Så nu har jag ont i min tå haha.

Börjar bli riktigt nervös nu med utbildningen i Köpenhamn. Mest nervös över att jag inte ska fatta danskan. För då kommer allt gå åt helvete haha. Men försöker tänka positivt. Så får jag se hur det går.

Kommer fan inte på mer och skriva så jag får väl hitta på något annat att roa mig med så jag blir trött.

Snart 5 månader med hjärtat :) Känns hur bra som helst! Älskar dig<3

//Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback