Min dag idag haha

Vaknade 10 idag, helt yrvaken och svintrött. Men bestämde mig för att det va lika bra att gå upp för hade jag somnat igen så hade jag sovit bort hela dagen och det hade bara varit ångest. Så jag gick upp och drack kaffe och tog en cigg och kollade på våra bästa år. Nog världens tråkigaste serie haha. Kollade alltid på den serien när jag var typ 14 år och när jag kollade idag så har det typ inte hänt något alls på dessa 7 åren haha. Men det fanns inget annat på tv så va tvungen att kolla på det eftersom jag fortfarande inte har internet hemma.. Sen fixade jag håret, hade sovit med flätor så det var helt fluffigt haha. Blev inte riktigt som jag ville om man säger så. Så platt tången åkte fram. Sen fick jag sms från systern min, hon fråga om jag hade lust och komma hem till dom och umgås. Så jag gjorde ve mig och åkte sen hem till min syster. Sitter fortfarande hos min syster nu. Dom sover och jag sitter här och har tråkigt haha.

Imorgon ska jag hem till hjärtat och mysa, stanna där i några dagar. Finns inget bättre än att bara ligga och känna hans närhet och bara mysa och kolla på film eller någon serie. Kommer sakna det som fan när jag väl har flyttat till Köpenhamn, då vi bara kan ses på helgerna :( . Kommer va jobbigt som fan!

Börjar skolan om exakt 2 veckor nu. Så jag är lite sådär stressad om man säger så. Eftersom jag inte har fått mitt antagningsbevis och papper på skolperioden så har jag inte kunnat skicka in det till csn. Så nu är jag inte säker på om jag kommer få mitt csn i tid och får jag inte det så är det ett väldigt stort problem. Jag ska pendla i början då jag inte har fått något boende än så jag måste ha pendel kort som kostar ca 2800 kr för en månad tror jag och sen måste jag även ha kock kläder som säkert går på 2-3000 plus då pengar så jag kan klara mig med annat, cigg och sådant. Så om jag nu inte får pengarna i tid så vete fan vad jag ska göra. Jag har liksom ingen som jag kan låna flera tusen av. Är rädd att allt går åt helvete om jag nu inte får pengarna. Jeje, jag hoppas på det bästa! Någon gång kanske jag ska ha tur?

Om det nu blir så att jag inte kommer kunna gå utbildningen pågrund av pengarna så får jag ju helt enkelt fixa ett jobb eller något så snabbt som möjligt för jag är så fruktansvärt trött på att inte ha pengar och så. Eller så blir det att jag söker in på kock utbildningen här i Helsingborg en andra gång och ser om jag kanske kommer in denna gången. MEN nu hoppas jag ju på att slippa detta och kunna gå på den i Köpenhamn.

Nej nu ska jag snurra rundor lite till på internet och sen ska jag nanna kudden!

Kommer lite bilder. Så får ni se min nya hårfärg också :)

Klicka på bilderna för att få dom större!

Före & efter :P

Bilderna blev lite mongo men har inte orkat ta någon ny och denna bilden var den där min nya hårfärg syntes som mest :)

 

En bild på mig & mitt hjärta och den andra är bara en ego bild haha :P

 

My Love<3

LoveYou!

 

//Linda Malmquist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback