Onsdag :)

Hade en hemsk dröm i natt :(. Skit jobbigt, för det var precis som om det hände på riktigt. Sen när jag vakna så var det precis som om det precis hade hänt så jag hade det fortfarande i huvudet typ. Svårt och förklara. Hatar att drömma såna drömmar. Vad jag drömde tänker jag inte skriva här haha. Men hemskt va det iallafall.

Just nu är jag hemma hos min syster fortfarande, sov här i natt ju. Har precis gosat lite med Emil :) Han är så söt! Skrattar hela tiden gör han! Ska på bio sen ikväll ju. Ska bli skit nice, men filmen har inte fått så bra betyg dock. Men skiter jag i, för bara för att de inte tycker om filmen så betyder det ju inte att jag inte kommer gilla den ;).

Nej nu ska jag ta en cigg och dricka lite mer kaffe sen blir det duschen och göra ve mig.


Lille Emil :)

//Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback