Det snöar igen !

 



 

Jag verkligen älskar snö! Finns inget finare än när det ligger en massa snö på alla gator, träd och ja överallt. Sen att jag hatar när det väl ska töa bort och blir slask är en annan femma ;). Men ja, snö e nice! Sen får alla andra säga vad de vill.

 

Idag firade vi Linus pappa som fyller år idag, grattis! Blev lite fika och så. Fick även några tidiga presenter till :P. Fick skit mysiga strumpor och ett duschtvål av linus gammelmormor och gammelmorfar och sen fick jag Två ljusstakar och en blommkruka av hans mormor och morfar OCH så fick jag ett super sött halsband med bokstaven L i och örhänge med snöflingor i av min älskling <3. Blev super glad för allting :D.

 

Imorgon är jag LEDIG, så jädrans skönt ;). Fick även ett sms innan idag att mina kläder från nelly kommit fram till posten så jag får väl antagligen ett brev imorgon. Så då blir det att hämta ut dom. Kan dock inte lägga ut några bilder på kläderna från på Torsdag, så ni vet. Men jag ska försöka göra det på Torsdag i alla fall. Sen när jag hämtat kläderna så händer inte mycket mer.

 

Pengar på Torsdag :). NICE! Blir att man drar till väla med mor och ska handla lite. Ska handla en jävla massa julklappar. Vill bara handla alla så jag har det gjort sen. Det jobbiga är bara att jag ska kunna komma på rim och skit till alla paket, jag suger verkligen extremt mycket på det haha. Men ja, det blir väl att man söker efter rim på internet. Tänkte faktiskt pyssla lite också, göra mina egna julkort. Tycker det är lite roligare än att köpa vanliga jävla juletiketter och sätta på.

 

Nepps, nu har jag inget mer att skriva. Så ni får ha det bra :)

Tjingeling på er.

 

Saknar min älskade Farmor så otroligt mycket fortfarande!
Måste åka ner till din grav sen någon dag och sätta ett ljus också.

Tänker på dig Farmor.

Älskar dig <3

 

//LINDA MALMQUIST

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback