En vecka kvar...

...tills jag fyller år :). Inte för att jag egentligen bryr mig så jätte mycket. Kommer bara fira det med familjen en dag och sen blir det inte mycket mer. Blir att jag och min syster alltid har ett litet "kalas" tillsammans då hon fyller år den 30 november och jag den 28 november. Jag blir 22 år och hon 32 :) hehe.

Igår så åt jag middag med mitt hjärta och hans familj. Fick en tidig present av Linus moster och hennes familj. Fick ett fint nagellack, en nagel fil (som jag behövde) och en fin ljusstake med ett blockljus :). Blev jätte glad! Så Tack så mycket igen!

Nästa vecka blir det stan, inhandla julklappar! Då jag inte för pengar igen innan julafton så får man köpa allting nu denna månaden. Blir rätt många julklappar detta året när man har pojkvän och en extrafamilj :). Svårt och komma på vad jag ska köpa till alla. Lättast att köpa till mina syster barn, dom blir ju glada för allt så länge det gör ljud av sig haha.

Har beställt kläder från Nelly.se också :). Dom har sånt erbjudande att man handlar nu och betalar i Februari. Så jag passade på att handla lite. Så har man något nytt man kan ha på sig på julafton och så vidare. Så det är nice!

Nepps, nu har jag inget mer roligt att skriva. Så ha det bra :)

TJINGELING!

//LINDA MALMQUIST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback