MAGONT.. :(

Typ jag idag :/

Sitter hemma hos min syster.
Passar lille Emil nu över helgen för att min syster och Sambo är på weekend resa i Paris (avundsjuk haha). Ska snart ge han välling och sen är det dags för honom att nanna kudden :). Sen blir det att slappa och kolla en film jag laddat ner.. Hade egentligen behövt plugga jävlar i det. Men jag har så sjukt ont i magen, magknip de luxe. Så jag kan inte sitta under en längre tid. Sjukt jobbigt! Min mage är katastrof! Är antagligen magkatarr jag har. Igår när jag skulle sova så tog det säkert en timme innan jag väl somna för hur jag än låg så gjorde det ont i magen. Har knappt kunnat äta på 2 dagar iheller. Idag har jag ätit en halv bulle i morse och till middag åt jag en halv fisk och några tuggor potatis. Men ja sånt e livet, ska inte tjata om min mage mer nu ;). Blir att efter filmen så får jag sätta på en hel kanna kaffe och sen sitta uppe halva natten och göra mitt arbete. Fick komplettera mitt gastronomi arbete så det är det jag har att göra. PLUS att plugga på serverings provet till på måndag. Men det ska nog gå bra. Allt löser sig!

Syster och Sambon kommer hem imorgon vid 16.30 tiden så då ska man äta middag med dom och sen blir det hem till min älskling igen :) . Usch vad jag saknar honom! Länge sen vi va utan varandra en HEL helg haha. Så ja det är länge för mig.
Nej nu är det dags att ge Emil sin välling och nanna honom!


Jag håller Emil.
Var när han fyllde 1 år :)
Min syrra bredvid!
Skriver kanske i natt om jag orkar, om jag inte somnat framför datorn haha!
Tjingeling.
//LINDA MALMQUIST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback