Praktiken slut nu.

Igår var det sista dagen på praktiken. Både skönt och tråkigt. Trivdes rätt bra där ändå efter ett tag och nu när jag väl kom in i det hela så var praktiken slut haha. Men så är det. Skola igen på Tisdag, måndag är vi lediga :). Dom skrev på en massa papper på praktiken och här är 2 saker som stod med ;)





Så ja, jag fick betyget MVG , Najs!

Idag ska vi fira svärmor som fyllde år i Tisdags, fast innan dess ska vi kanske hjälpa Linus tjejkompis att flytta. Sen ikväll efter firandet så vet jag inte vad som händer. Blir väl att ta det lugnt och dricka någon öl.

Så jävla typiskt också att man vaknar alltid vid 9 på morgonen av sig själv även när man är ledig så man kan inte sova ut haha. Går inte att somna om för jag är helt pigg när jag vaknar. Men det är ju för jag är van nu när man alltid går upp vid 7 tiden. Bara tråkigt för man kommer va helt seg sen ikväll och kommer inte orka göra så mycket då. Men sånt e livet.

Nu ska jag
surfa runt lite på facebook innan mitt hjärta kommer upp för då får jag inte sitta här mer haha. :P. Inte kul för honom att sitta här och glo när jag sitter på datorn. Måste skaffa mig en laptop!

Min Darling <3



I Januari kommer min Frida hem från Australien igen :):) ! wiii :P .

Och i sommar blir man antagligen Faster igen ;)

TJingeling!

// LINDA MALMQUIST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback