Tjingeling.

Igår - stack ner till stan, käka kinabuffe med min älskling. Sen fixa jag present till min mor. Sen mötte jag min mor och syster på bussen, åkte till väla. Handla present till min syster och en julklapp. Hittade inte mer, stack hem till min syster, drack kaffe och sen hem till min älskling igen.

Idag - vakna vid 10 tiden. Sitter och dricker kaffe nu :). Ska ner till stan sen och se om man hittar några julklappar. Kanske festa lite ikväll?!

Imorgon - hem till mamma och fira min & syrrans födelsedag med familjen. Efter det blir det antagligen utgång?!. men inte säkert..

Japps, det va allt jag skulle skriva haha. Nu vet ni vad jag ska göra ;)

Byebye!


hjärtat och jag när vi laga mat på svärmors födelsedag.

//LINDA MALMQUIST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback