Tråkig dag..

Fy va tråkig dag det är idag, men kan bero på att jag måste plugga typ hela jävla dan. Sjukt drygt! Har ett arbete i Gastronomi som ska va inskickat idag och som vanligt så har jag dragit ut på arbetet och har knappt börjat. Så nu har jag ett helt arbete att göra idag. Som vi även ska redovisa på Onsdag.. Ångest! Men jag får ju skylle mig själv att jag inte gjort det tidigare! Jag verkligen hatar allt som har med redovisning att göra. Tycker inte om att stå framför alla och prata, värsta jag vet. Men nu är jag ju så illa tvungen. Så bara att sluta böla över det haha!

Igår var jag hemma hos min syster typ hela dagen/kvällen. Kom dit för att hälsa på men så kom Frederik (min systers sambo) dit med 6 köksstolar, ett köksbord, en säng och två sängbord som de hade köpt på ikea. Så då erbjöd jag min hjälp. Tog några timmar men vi blev klara och fint blev det. Har dock sjukt ont i ryggen och axlarna idag :(. Käka middag och så där också. Underbara söta Emil blir ju fan större för varje gång man ser honom :). Fick en skit söt video på honom där han vinkar och flörtar lite haha men kan inte lägga upp den här. Så ni får några bilder iställt.

Jag vet att bilden inte är på rätt håll men jag orkade inte fixa och trixa med det haha.

I Lördags firade vi som sagt Svärmor. Jätte god mat och trevligt sällskap :) Linus familj och släkt är hur goa som helst! Här kommer nån ego bild på mig från då ;) haha och två på mig och love.
Tryck på bilderna för att få dom större!!


Nepps, dax att plugga vidare annars blir jag fan aldrig klar!

Tjingeling.

//LINDA MALMQUIST



Kommentarer
Tosse

Gav dig en liten award i min blogg hehe. ;) Kom med nåt riktigt härligt skvaller om dig själv nu. ;)

2010-11-09 @ 15:47:26 URL: http://theresefryksater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback