Wazzuup?

Haha kom inte på någon rubrik så det fick bli som det blev :P.

Var i skolan idag i 2 timmar och hade elsäkerhet, skit tråkigt! Höll på att somna haha. Kolla på någon jävla film från 80 talet. Känns lite som att alla filmer vi får se i skolan är från 80 talet, då de även är på vhs. Kanske dags att inse att vi lever på 2000 talet och inte 1980? hahaha.

Nu sitter jag hemma hos hjärtat och myser i vårt mysiga rum :). Fick en tidig present av mina svärföräldrar igår. Ett bord från ikea, 3 hyllor, massa doftljus, ljusslinga med stjärnor och 3 värmeljushållare. Very nice! Blev mycket mycket glad :D.

Så här ser det ut nu i alla fall..



Ljusslingan :), skit mysigt att ha den tänd på kvällen.


En av hyllorna + de tre värrmeljushållarna jag fick :)


En hylla till :)


Också den sista hyllan. Med en nalle som jag vann till hjärtat på hbg festivalen :P


Tavla jag köpte på väla för ett tag sen.


Också bordet. Den vita ljusstaken fick jag av Linus moster och familj :)

Japps det var det :). Blev jätte fint i rummet iaf, dock inte så bra bilder för min kamera e inte den bästa.

Nepps nu har jag inget mer att säga för stunden!

TJINGELING..

//LINDA MALMQUIST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback