Weeeo!


Jag är sjukt uttråkad just nu! Sitter framför datan och stirrar in i skärmen och tänker på vad fan jag ska göra haha. Har typ spelat en massa skit tråkiga och onödiga spel på spela.se i en timme om inte mer. Nu har jag tröttnat på det i alla fall. Så vad ska man hitta på? Har egentligen inget roligt att skriva, skriver för jag är uttråkad. Sen att komma på något intressant att skriva är en annan femma.....

......10 minuter senare.....

Kan ju skriva vad jag ska hitta på i veckan, om det nu intresserar någon ;).

Måndag: idag då asså, om ni inte fatta det haha. Har inte gjort så mycket mer än att jag varit i skolan 2 timmar på en dö trist lektion. Kom hem och käka pyttipanna, kollade ett avsnitt av "the walking dead". Sen efter det så har jag lånat svärmors dator och suttit på den och gör det fortfarande. Var meningen jag skulle skriva klart mitt gastronomi skit, men fastnade som sagt i en massa tråkiga spel istället. Så det blev inget med det haha. Linus bror kom in på vårt rum innan också och då hade han köpt en julkalender till mig, sån med choklad i :) Så Linda blev glad! haha. Mycket mer händer inte idag.

Tisdag: Skola 13.00, hjärt och lungräddning. Har redan gått den kursen när jag gick undersköterska utbildning. Men man var tvungen att göra den nu igen. Efter skolan.... har jag inte den blekaste aning om vad jag ska göra haha. Tar väl det som det kommer. Men blir väl att jag och mitt hjärta kollar någon film och myser eller så. Sen om jag fått mina kläder från Nelly.se (HOPPAS) så kommer jag sticka iväg och hämta dom.

Onsdag: Ledig från skolan (niiiiiiiice). Ska sova länge och bara ta det lugnt tills mitt hjärta kommer hem från skolan. Blir nog att jag egentligen inte sover så länge utan går upp med mitt hjärta och dricker kaffe på morgonen och sen sätter mig vid datan. Men än så händer inte denna dagen.

Torsdag: PENGAR! ;) haha. Ska dra ut till väla och köpa present till min syster och mamma. Och se om jag hittar några julklappar. Har ju som sagt en hel del julklappar att köpa detta året. SUCK! haha. Nej jag tycker faktiskt det är rätt skoj att handla en massa julepacket, MEN när man har vissa i sin familj som aldrig vet vad dom vill ha och redan har de mesta de vill ha så är det jobbigt de luxe. I alla fall så ska jag inhandla julklapp till: mina 2 systrar, Emil, Lisa, syrrans sambo, min mor, min far och hans sambo, mina svärföräldrar och min älskling. TROR det var alla?! Sen har vi ju även inom familjen att vi ska köpa julstrumpe paket, löjligt jag vet haha. Men så e det..

Fredag: Ingen jävla aning om vad jag ska göra, får la se vad som händer ;).

Lördag: Förmodligen fira min och syrrans födelsedag. Mer än det händer icke.

Söndag: JAG FYLLER ÅÅÅÅÅR! haha.. Bara ta det lugnt och umgås med min älskling. Kanske fixa någon tårta och bjuda svärföräldrarna på?! hmm..

JAPPS, det var helaaa min vecka.

Nu orkar jag inte skriva mer för jag sitter som en buddha och har skit ont i ryggen. Så nu ska jag......? Ja.. va fan ska jag göra nu?! ångest....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback