Blöööö!

Just nu så känner jag mig helt och hållet bara blööö. I början av året (typ) vägde jag 60 kg nu väger jag 64,9 kilo. NOG ROLIGT! Sjukt jävla irriterande och äckligt är det.. Jag mår verkligen inte bra alls av detta. Vill knappt se mig själv i spegeln.. Sen vet jag att många tänker "fan va hon gnäller", "hon e inte tjock", "gör något åt det då" ....osv.
Ok jag gnäller, men sån är jag och det är min blogg så då gnäller jag hur mycket jag vill här haha. Och nej jag kanske inte är TJOCK men jag är inte SMAL iheller. Jag skiter i vad folk säger, för om JAG inte är nöjd med min kropp så är jag inte. Så enkelt är det! Och ja jag kan säkert göra något åt det, men det går inte så snabbt som jag vill. För det är så att jag har inte tålamod för 5 öre. Jag kan inte hålla mig ifrån gottgott, fet mat och jag skippar min träning lite då och då. SÅ ja jag vet att det är mitt eget fel att jag gått upp i vikt. Men jag får ändå gnälla här huuuur mycket jag vill!!!

Tvingar ingen och läsa ;)

Jag hade kunnat säga och skriva att NU ska jag börja ta min träning på allvar och NU ska jag sluta äta en massa skit och sluta dricka läsk och bla bla blaaaaa.. Men det tänker jag inte göra, för jag håller aldrig det ändå. Den gången jag väl börjar få ordning på min träning och min mat, den dagen ska jag skriva det här haha..

Nej usch, nu har jag inte ens lust att skriva mer.

Imorgon: Rättegång.. (Lediga från skolan)
Onsdag: Skola och sen studiebesök med min grupp på Best Western hotell.

TJINGELIIIIIIIIIIING!


Så känner jag mig just nu....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback