Dumma dumma mage! :P

Har varit i skolan idag men gick tidigare för att min mage är knäpp och gör ont lite när den vill. Så jag orka inte sitta kvar. Nu sitter jag hemma hos hjärtat och väntar på att han ska sluta så vi kan äta något litet, är svin hungrig men jag orkar inte göra något själv haha :P.

Imorgon är det Gastronomi :( Blööö haha. Nej men vi ska laga mat imorgon så det kan nog bli kul. Skulle dock inte förvåna mig om vi bara för göra en sås eller något haha. Ska inte vara så negativ :P.

Måste börja plugga in provet till torsdag också så man klarar det.

Nu orkar jag inte skriva mer.


Om typ 2 månader är det juuuuul :D Wiii! haha..
Älskar julen :) Tycker det är mysigt.
Bilden är 1 år gammal typ.

TJINGELING!


Kommentarer
lucke

Hallo! Händer ikväll då? :P

2010-10-20 @ 15:16:01 URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback