En helt vanlig tisdag idag.

Sitter hemma hos hjärtat och tar det lugnt nu ett tag innan jag ska sätta igång med Gastronomi läxan vi har till imorgon. Typ 7 sidor vi ska göra, drygt som fan men det måste ju göras! Igår va det skola, vi hade hotellkunskap. Och eftersom jag inte redovisa förra veckan så fick jag redovisa igår. Trodde det var fler än mig som skulle redovisa men det va det icke, så då blev jag ännu mer nervös haha. Hatar verkligen att redovisa. Men jag tror det gick bra i alla fall. Ingen som klaga ;) haha. Så nu har man gjort det. Skönt att det är över! Fast det blir ju såklart fler redovisningar :( blöö.

När jag har gjort klart läxan till imorgon så ska jag ner och träna med Marie. Fan mer än 2 veckor sen jag tränade sist. Har inte haft orken till det. Så nu får jag fan sätta igång igen..

Just det... Tävlingen som jag och min älskling hade.. Vem som gick ner mest på en månad och så. Gissa vem som förlora :( JAG! SNYFT!! hahaha. Så det blir jag som får bada nu i Oktober. USCH vill fan inte haha. Ska försöka att inte säga något så det glöms bort ;) mohaha! Jag förlora eftersom jag gått upp 2 kilo medans han varken hade gått upp eller ner. Så ja, man har sjuk ångest. Väger fan 64 kilo nu. Dom ska ner igen! Så enkelt är det.

Nej nu har jag inte tid mer. Ska dricka kaffe och plugga!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback