Fredagsmys!

Ledig idag, både jag och min älskling. Skönt! Så det blir en mysdag idag. Vet inte riktigt vad vi ska göra men det blir nog bara att ta det lugnt och kolla film eller så. Alla andra ska väl antagligen ut och festa och det pallar inte jag när jag ska till praktiken imorgon.

Praktiken är bättre nu i alla fall, trivs lite bättre. Så det är ju skönt. Ska jobba både Lördag och Söndag och det är ju lite sådär små drygt. Men va fan, måste man så måste man ;). Sen är det ju bara en vecka kvar av praktiken. Sen skola igen. Har mitt gastronomi projekt arbete kvar som jag ska göra på en vecka + vi har prov nästan direkt efter praktiken.

Måste tvätta mina skor idag också, helt jävla leriga. Så jävla tråkigt väder det har varit de senaste dagarna och det skit vädret kommer ju antagligen att fortsätta. Usch.. Så skönt det hade varit att bara åka utomlands en vecka, till värmen! Vill.. :(

Nej nu har jag inget vettigt att skriva mer. Så ni får ha det bra!

Just det, tävlingen jag och hjärtat hade. (om vem som gick ner mest i vikt på en månad) den förlorade ju jag. Så mitt straff blev att han fick spruta ner mig med ISKALLT vatten. :( Och jag lovar, det var verkligen IS kallt, mina fötter frös nästan fast i marken haha. Här kommer tre bilder som svärmor tog när jag fick mitt straff. Bara kolla så nöjd min älskling ser ut!


Så äckligt nöjd han ser ut haha!


Försökte springa iväg men då spruta han efter mig :P.


Svärmor hade lagt en morgonrock i torktrumlaren så den var varm och go
när jag kom in :) Det va nice kan jag säga haha.

Så, nu har ni fått se bilderna och vet att jag inte kom undan straffet hur mycket jag än ville haha.


Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback