Lördag.

Usch vad jag är trött. Länge sen jag va såhär trött på morgonen och jag vet inte varför jag är så jävla trött, för jag la mig inte alls sent igår. Jaja skit samma. Ska snart iväg till praktiken, skiiiiiiiit skoj att behöva praktisera både idag och imorgon, ångest de luxe! Men ja, bara en vecka kvar sen och sen börjar skolan igen :( . Nej nu ska jag göra ve mig.

Här kommer lite bilder från min och hjärtats middag igår :)


Förrätt: Linus kräftsoppa (Sjukt god) , min limemarinerade räckmacka också hemmagjort vitlöksbröd.


Fint dukat. :) (förrätten igen)


Varmrätt: Pasta med hönsbuljong, sweet chili och räkor, gott!


Efterrätt: Min hemmagjorda hallon glass med hemmagjord maräng ovanpå :) gott!


Jag diskar haha.


Diskar lite mer... :P


Min älskling äter :)

Japps det va allt. Tjingeling!!


Kommentarer
deekaay

den soppan ska jag bara testa vettu! hälsa linkan de!

2010-11-21 @ 01:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback