Min dag idag.

Såhär har min dag sett ut idag..
* Rättegång 9.30. Gick bra, vill inte skriva vad det handla om och så vidare här. Men det är inte jag som gjort något dumt så tro inte det ;) haha!
* Tvättat mitt löshår.
* Gjort det sista till mitt arbete i försäljning/Service, så nu är det färdiiigt. Skönt!
* Flätat mitt löshår :P haha.

Ja det är väl nästan allt tror jag.. Nu snart ska jag göra uppgiften i hotellkunskap som vi har till imorgon sen blir det lugnt. Skola imorgon 8.30-12.00 sen efter det ska jag och min grupp iväg till Best Western på studiebesök, sen fixar vi nog uppgiften efter. Sen blir det inte mycket mer imorgon. Jo träna ska jag också..

Nu jävlar är det BESTÄMT att jag ska gå ner till 55 kg innan Juni nästa år. Så sant som det är sagt. Jag vet redan nu att jag kommer ha mina dagar då jag kommer skita i träningen, äta skit mat osv.. Men så får det helt enkelt vara. Så länge jag går ner mina 9 kilo så är jag nöjd. Jag har sagt som så att det blir ungefär 1 kilo i månaden som ska bort! Det ska ju fan inte va så jävla svårt, eller?
Så den 12 November ska jag väga MINST 63,9 kg. (ett kilo mindre än nu då asså)

Nej nu har jag faktiskt inte tid att skriva mer. Ska plugga vidare!

Har iofs glömt skriva att jag och älsklingen firade ett år i söndags :) Tiden går snabbt som satan, tycker jag i alla fall. Vi firade det med hemmalagad mat och massa mys! Han fick en ring och ett kort av mig och jag fick en jätte fin stor ros <3 Jag har världens underbaraste pojkvän, även om han är lite ding ibland ;). Men jag älskar honom så otroligt mycket ändå!!


Jag och hjärtat för ungefär ett år sedan,
precis i början av vårat förhållande om jag har rätt för mig :P!


Tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback