Time for bed !

Min dag idag har väl varit sådär. Hade prov i Hotell A och det gick inte bra alls :(, stod helt jävla still i huvudet på mig när jag satt mig ner och fick provet framför mig. Men jag skrev på de frågor jag kunde och gissade på resten typ. Så jag kan ju hoppas på ett godkänt även om jag tror att det är typ 30% chans att det skulle bli så. Men det är inget jag kan göra åt nu. Får egentligen skylla mig själv som inte börjar plugga i tid och inte läser igenom det tillräckligt noga. Så jag har som sagt bara mig själv att skylla. Efter skolan så drog jag ner till Roys där jag ska börja min praktik på måndag. Snackade lite med han som ägde stället och så. Hur trevlig som helst :). Så ska börja klockan 10 på måndag. Rätt skönt att man inte börjar tidigare. Efter det stack jag hem till syster min och snackade, drack kaffe och lekte med Emil. Sen tog jag bussen hem vid 18.30 tiden och så åt jag någon bit pizza. Sen har jag gjort mitt arbete i Servering, skulle skriva om Rom (drycken). Gick rätt snabbt så nu har man gjort det.

Imorgon är det skola igen, får reda på provet vi gjorde idag och lite annat. Vill inte få reda på prov resultatet haha. Men va fan, får jag inte godkänt så får man ju komplettera. Efter skolan blir det myskväll med hjärtat, ska även ner till stan och handla byxor till honom. Sen Lördag är det dop. Så får jag äntligen inviga min nya klänning :D.

Just det, jag hade ju ett mål att jag ska gå ner 1 kilo i månaden (minst) och jag har gått ner till 63.3 kg, innan vägde jag 64,9 kg. Så denna månaden har jag klarat det ;).

Nu ska jag i alla fall göra klart de sista uppgifterna vi hade till imorgon och sen ska jag sova, så NattiNatti gott folk :)

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback