Blev väl ok... kanske :P

Då är löshåret fixat.. Problemet är ju då att mitt hår är svart och löshåret är mörkbrunt så man ser skillnaden mycket. Så jag tänker ju inte ha det ute innan det är fixat. Vill ju inte se ut som en 15 årig bimbo som precis skaffat löshår :P hahaha. Så det behöver fixas först. Sen är jag inte speciellt high tech på att sätta i skiten iheller. Så satte i det lite halv snabbt och tog före/efter bilder så ni kan få se skiten haha.

Dock gjorde jag bilderna svart vita för att bilderna togs med min cam och min cam e skit. Så ni ser inte hårfärgen men whatever..



Och ja, jag e lite mongo på bilderna. Men det bjuder jag på ;)
Klaga inte på hur jag satt i det, för jag gjorde det snabbt och inte bra
för det orka jag inte, så Jag VET att det ser dumt ut haha!

Tjingeling.


Kommentarer
myrann

Eftersom du köpte äkta löshår så går det att färga ditt löshår så du vet. Men beror på kvaliten på håret om det blir bra eller inte när du färgar.



Annars vänta tills din hårfärg blir mörkbrun :) Men det ser bra ut annars! Tvätta tvätta tvätta ditt eget så det bleks, haha.



Svar på din kommentar: Jag förstår dig. Saknaden finns alltid där, mer eller mindre.

2010-09-20 @ 17:20:58 URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback