Fredag

Vaknade klockan 9 i morse och kunde inte somna om, va pigg som en mört. Så jag gick upp och satte på kaffe, stack till ica och handla bullar och lite annat sen käka jag frukost med mamma. Min syster kommer om 2 timmar ungefär så då ska man busa lite med Lisa :). Ska till väla med min andra syster först och handla någon liten leksak till Lisa. Måste plugga lite idag också , annars hinner jag aldrig bli klar till nästa Torsdag och blir jag inte det så går allt åt skogen haha.

Imorgon blir det antagligen lite fest, blev bjöden till två killkompisar som ska ha födelsedagsfest. Så då får man hitta något och köpa till dom också. Men det fixar jag imorgon.

Grattis Adrian :)


Nu sitter jag och lyssnar på DANNE STRÅHED ;) haha. Va min pappa som fick mig att börja lyssna på han när jag var liten. Vi gick alltid på hans konserter och så. Kommer ihåg när jag va typ 10-11 år och fick hans autograf, blev skit glad haha. Blir alltid glad när man lyssnar på hans musik hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback