Gaaaaah!!

Fick hem mitt löshår idag :D! Trodde det skulle va mer hår än vad det var haha. Fan 900 kr för lite sketet hår. Nej nu ska jag inte va så negativ, det va jätte bra. I alla fall, har färgat det nu.. Färgen blev inte som jag ville, då mitt hår e svart nu för det blev fel när jag färga det och mitt lösghår är typ Svart/brunt flammigt ASG! Allt som jag gör blir bajs haha.. Skit samma, blir att köpa en ny hårfärg på fredag och färga löshåret igen. Får väl ha svart hår fast jag egentligen inte vill de. Vill ha MÖRKBRUNT! men ja, skit i det. Nu har jag plattat lörhåret och allt så nu är det mitt eget hår jag ska platta sen ska jag bara testa att sätta i skiten. Sen hem till älsklingen.

Har inte tid mer nu, är lite små irriterad haha.

Tjingeling!

Om jag känner för det så kanskeeee jag lägger in bilder på före och efter. Om jag nu lyckas sätta i skiten haha. Har faktiskt lite ångest att man köpte detta för 900 spänn. Men ja, to late att ångra det nu haha.


Kommentarer
myrann

Färga en gång till. Och glöm inte att kamma ut färgen försiktigt i löshåret. :)

2010-09-20 @ 17:30:43 URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback