God natt.

Tänkte skriva ett litet inlägg nu innan läggdags..

Påbörjade min inlämningsuppgift idag, inte gjort så mycket men det är alltid en början. Tänkte få klart den i helgen eller i mitten av nästa vecka. Så man inte behöver göra den i sista sekunden. Som jag alltid har gjort annars.

Har precis duschat och så. Raka benen, klippte mina naglar, fila fötterna :P och sist men inte minst tvättade ansiktet. Det är så att jag avskyr min hy, har aldrig haft fin och len hy utan alltid en massa finnar och skit. Jag har inte överdrivet mycket asså. Utan bara en del och de flesta finnarna sätter sig på hakan eller i pannan :P. Så nu har man inhandlat en del grejer mot hyn. Har inte använt det så länge så det har inte börjat synas speciellt mycket.

Men i alla fall så är det detta jag använder:



Så nu hoppas jag att om ett tag så har jag finare hy :). Ska börja sola nästa månad också tänkte jag, har hört att finnar ska försvinna av det med haha. Plus att man är lite snyggare och har finare hy när man är sådär lite brun. Ska dock inte överdriva solandet så jag ser ut som "kissie" haha, blir väl 2 gånger i veckan eller något sådär.

Just det, jag såg även idag att en av min tand har gått i sönder :/ halva har typ gått av .. Ångest! Nog kul att man ska behöva gå och lägga pengar på det nu också. Jaja man är ju så illa tvungen, vill ju inte gå med det hur länge som helst så att man får skit ont och så. Än så länge har jag inte ont i den.

Nej nu kallar sängen på mig ;) så nu ska jag drömma mig bort! Underbaaaaaaaart..

Imorgon skola och sen hem till älsklingen :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback