Gör man något annat än pluggar?

Sitter och försöker plugga nu. Har ju som sagt projektarbetet att göra. Nu har jag även ångest de luxe pågrund av att jag igår fick reda på att det ska va klart imorgon och redovisas då. Jag som hade fått för mig att det var torsdag. Är man förvirrad eller :P. Så nu är man sjukt stressad. Har inte ens kommit halvvägs på arbetet. Fattar typ ingenting av det. Blir smått frustrerad och irriterad när jag har bråttom och inte fattar vad det är jag ska skriva. Men ja, jag får helt enkelt försöka göra mitt bästa och blir det helt och hållet fel så blir man väl utskrattad imorgon när man redovisar skiten haha. Men det skiter jag i för då har jag iallafall försökt.

Känner även att jag antagligen börjar bli förkyld. Har lite små ont i halsen och min näsa är helt stopp. Så jag får hoppas det inte blir värre till imorgon för då kanske jag inte ens kommer kunna prata haha.

Fick reda på provet i livsmedelshygien igår. Jag fick Godkänt :) Nice! Trodde jag inte haha. Det som är lite störigt är att om jag hade kunnat en fråga till så hade jag fått VG. :( Men ja, bättre med G än IG ;).


Nej har inte tid att skriva blogg mer nu..


Tjingeling.


Kommentarer
krilleman

plugga! :D

2010-09-28 @ 16:27:34 URL: http://krilleman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback