Halloj!

Har varit skit dålig på att skriva nu i helgen. Har inte haft orken och sen har jag umgåtts med mitt hjärta så kände att bloggandet fick vänta till idag :).

Gick upp 7 i morse och väckte min älskling (han börjar utbildningen idag). Så gick vi upp och drack kaffe, rökade och åt en macka. Sen vid halv 9 ungefär så stack han iväg och nu sitter jag hemma hos han och tar det lugnt tills jag ska iväg till skolan. Jag börjar inte fråns 13 idag så jag får sitta här och trada ;P. Hade egentligen kunnat sova fortfarande men tänkte att jag kunde hålla min älskling sällskap i morse och sen så är jag ändå van vid att gå upp 6 på morgonen så jag är hur pigg som helst :).

I helgen har jag och hjärtat bara tagit det lugnt, kollat film och haft det allmänt mysigt bara. Har inte haft lust att göra något annat. Ibland är det bara så skönt att bara ligga och dega hela helgen.

Så vad ska jag göra nu då...hmm..Spela sims?...Gamecube?...Eller kanske göra något vettigt som att - Skriva lite på min inlämningsuppgift kanske?!... Eller..? haha


Innan jag gör någonting så ska jag ner och röka nu :)

Tjingeling!

(Har ingen usb kabel till min mobil som sagt så kan icke lägga in några nya bilder, så ni får två bilder från när jag, hjärtat, Emelina och Andreas var hemma hos hans pappa och grillade och hade trevligt.)


Mitt hjärta (fråga mig inte vad han gör, för det vet jag inte haha), Jag, Andreas och Emelina med sin mobil :P


Vi igen.


Nu blir det en CIGG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback