Hemma efter busfabriken.

Då har man varit och busat i 2 timmar. Höll på i en timme först, sen blev lisa hungrig så jag beställde pannkakor till henne och en halv grov bulle med ost till mig. Men sen när pannkakorna väl kom så kom dom ut med 2 portioner. Så jag fick ju äta det också haha. Jag som skulle va nyttig och äta en grov bulle :P. Vi tog bussen hem och Lisa höll nästan på att somna på bussen. Nu är vi hemma i alla fall och Lisa ligger och snarkar bredvid mig i min säng. Hon slockna direkt hon la sig. Nu ska jag dricka en kopp kaffe och vänta på att mamma och syrran kommer så jag kan hoppa in i duschen och fixa lite och sen dra iväg. HAHA HERREJESUS vad Lisa snarkar :P.

Dö jobbigt och leka på busfabriken haha, var såna rullar som man fick dra sig igenom så man kände sig som en larv hahaha. Klättra överallt och gå över nät så man fick ont i fötterna och så krypa igenom tunnlar så man fick svin ont i knäna :P Men vad gör man inte för sin systerdotter :).

2 små bilder på Lisa från busfabriken :)



Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback