Idag är det en dag haha

Gooood morgon !

Vaknade 08.15 och sen kunde jag inte somna om, så jag låg och rulla runt i sängen i en halvtimme tills jag bestämde mig att det inte va lönt att ligga kvar mer. Så jag gick upp, satte på kaffe.

Har precis skickat in inlämningsuppgiften nu. Hoppas bara den blir godkänd, för fick inte med så värst mycket text :/. Liksom hur mycket kan man skriv om hur man lärt sig att laga mat haha. Jaja, de får va bra så!

Fick ett samtal från syster min för en halvtimme sedan ungefär. Hade blivit krångel med tårtan dom ska ha idag. Dom ska ha ett fotografi på lille Emil på tårtan så dom fick minneskortet till kameran. Så jag sa till dom vilken bild det var och allt, va då bild 309 av 309. Så ringer idioterna idag och säger att det inte finns någon 309 utan bara 500? Jag fattar ingenting.. Så det blir att man får dra dit nu snart med syster och fixa skiten, kanske skälla ut dom lite ;). Min syster kan inte så mycket om när det gäller kamera bilder och sånt skit, så därför vill hon jag ska med och kolla så det blir rätt haha, tur jag kan då ju :P.

Så ska bara packa ner kakor och skit, sen ska jag kolla i brevlådan om mitt paket kommit, HOPPAS!!

Så nu hinner jag inte skriva mer..

GRATTIS ÄLSKADE SYSTERSON PÅ DIN 1 ÅRS DAG!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback