Imorgon har jag fullt upp..

Då har jag ätit :), blev helt okej. Var dock inte så jätte hungrig så kunde knappt äta något. Nu sitter jag och lyssnar på matchen mellan HIF och MFF. Står 1-0 till MFF nu... Jävla pisse skit haha. Men jag känner på mig att HIF kommer vinna ;). Egentligen är jag inte speciellt intresserad av fotboll men det är ju klart man hejar på Helsingborg! Första halvleken slut nu i alla fall.

Imorgon har jag som sagt fullt upp, mitt schema ser ut ungefär såhär:

* Gå upp vid senast 10.00, dricka kaffe & röka..
* När posten kommit, kolla om jag fått mitt paket, isåfall hämta ut det..
* OM paketet kommit så haar jag en del och fixa med det..
* Gå till ICA och köpa tejp, så jag kan packa in Emils present..
* Duscha, klä på mig, sminka mig osv..
* Göra min inlämningsuppgift till arbetssätt och lärande..
* Åka till Väla?!?!
* Åka hem till syster vid 14.00 tiden..
* Hjälpa henne förbereda, hämta tårta och annat..
* Kalas för Emil!
* Hem och sova!!!

Japps så ser det ut. Fredag är det ju skola igen så får gå och lägga mig i hyfsad tid imorgon ju. Sen efter skolan på Fredag så blir der hem till min älskling och sen träning på kvällen. Resten av helgen blir det att plugga lite inför provet nästa torsdag.

Nu ska jag lyssna vidare på matchen, sen blir det sova! Är svin trött och helt sleten, har ont i hela kroppen också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback