Inte min dag idag!!!

Åkte till skolan 07.17, kom fram till knutpunkten typ 07.50 så jag hoppade av där och väntade på att min älskling skulle komma så vi kunde ta bussen tillsammans till skolan. Kom inte sent till lektionen idag i alla fall ;) haha. Gick igenom det sista inom livsmedelshygien idag. Nästa Torsdag ska vi ha prov i den kursen, så det blir myckeeeet plugg i helgen och hela nästa vecka! Satsar på att få G i alla fall, vill inte sätta kravet att jag ska ha VG eller MVG för då kommer jag bara bli besviken om jag inte får det. Men ja, jag ska klara det i alla fall.

Vi slutade halv 12 idag
så då tog jag bussen till knutpunkten och inhandlade ett nytt busskort. Sen åkte jag hem till syster min och lille Emil och drack kaffe och busade en massa med fis ungen :P. Sen stack vi till Coop och beställde en tårta som dom ska ha imorgon på kalaset. Sen hem till min syster igen och satt där en timme tills min mamma ringde och sa att hon snart va på väla, så då va det bara att gå dit igen. Mamma köpte leksak till Emil (en stor paket) så skulle vi till coop igen men då bestämde jag att jag åker hem med paket jäveln istället, för jag palla inte gå till Coop igen. Så jag gick till busshållsplatsen och fick då sitta och vänta på bussen i tjugo minuter. Efter 5 min så började det ösregna och blåsa som fan, så jag frös halvt ihjäl. Efter ett långt tag kom bussen så jag hoppa på och åkte hem.

Väl hemma så hämta jag posten och skulle sen gå upp för trappjävlen och så klart så snubblar jag och slår smalbenet så det gör svin ont nu. Jag blev så arg så jag skrek över hela området och stampa och hoppa som en idiot, bara för jag blev så fruktansvärt arg haha, skrek inga fina ord iheller :P. Hoppas ingen såg mig eller hörde mig hahaha! Skit i det :P.

Nu ska jag laga mat, blir "club sandwich", det är rostebröd som jag steker och sen sallad, kyckling, bacon och en sås gjord av majonnäs och curry. GOTT GOTT!!

See you later, pallar inte skriva mer haha, är fortfarande sjukt irriterad!


Jag när jag snubbla i trappan HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback