Jävla mage!

Vaknade lite senare än vanligt idag, ungefär vid 07.20 gick jag och älsklingen upp. Vi började vid samma tid idag så det var mysigt att gå upp samtidigt och åka bussen tillsammans :), så jävla trist att åka buss själv tycker jag. Kom 5 minuter för sent till lektionen men det gjorde nog inget. Började med att vi skulle fylla i 2 papper om vad vi tycker om utbildningen typ. Sen satt man och lyssnade.. Men efter ett tag kände jag att jag inte kunde va kvar i skolan för min mage börja jävlas med mig ordentligt. Va redan kass i magen igår kväll, tror det är från när jag åt isterband haha. Första gången jag smaka det och det var inget jag tyckte speciellt om. Så när vi fick rast i skolan så gick jag och prata med Camilla (vår lärare) och sa till att det nog var bäst att jag åkte hem då min mage krånglar. Så det blev så.

Nu är jag hemma i alla fall och tar det lugnt, dricker kaffe och lyssnar på musik. Ska alldeles strax dra iväg till Ica och handla lite grejer som jag ska ha. Ska baka kakor till min syster som dom ska ha på Torsdag när vi ska fira lilla Emil som fyller 1 år. Kan knappt fatta att det är ett helt år sen han kom till världen :), Och mer än 2 år sen lilla Lisa föddes. Älskar mina syster barn :) så söta och underbara! Får man se vem som får nästa sen ? ;) haha, inte är det jag i alla fall. Ska vänta typ 5-6 år MINST innan jag pruttar ut en liten unge. Om det över huvud taget blir att jag skaffar någon. Har en rädsla för att födda barn förstår ni :P.

KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT SE DOM STÖRRE!


Emil, dagen efter han föddes.


Emil NU <3


Lisa, samma dag hon föddes, bara någon timme efter. Bilden till höger är mitt tjockhuvud med haha!
Var med på förlossningen :).


Lisa NU <3

Hela denna veckan är det skola förutom på Torsdag så då ska jag hem till Syster min och hjälpa henne med kalaset innan resten av folket kommer. Sen på Fredag blir det hem till min älskling igen :). Vad som händer i helgen vet jag inte. Men det blir nog att vi tar det lugnt. Känner inte för att festa och så mer, bara jobbigt dagen efter, då jag alltid blir extremt bakis.

Nej nu får jag sticka iväg till affären och handla. Sen ska jag plugga!! ;)

Ska försöka skriva lite oftare nu också, har inte skrevit så mycket på sista tiden för har varken haft orken elller tiden till det. Ligger hellre och myser med min älskling än att skriva blogg 24/7 haha. Tur man inte är någon jävla storbloggare för då hade det gått åta helvete haha.

Tjingeling, skriver kanske senare!

Såg även att jag fått en fråga i mina kommentarer..
Frågan: Ska din pojkvän börja samma utbildning som dig?
Svar: Jao det ska han :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback