Jävla skit..

Vaknade halv 7 idag, försov mig så jag snabba mig som fan och gjorde ve mig. Och precis när jag skulle gå till bussen så fick jag värsta magknipen, gjorde skit ont. Så det blev ingen skola för mig idag. Tycker inte om att missa skolan. Man vet ju liksom aldrig om man missar något viktigt och så. Sista dagen idag som vi har Arbetssätt och lärande också ju, så det är ju inte speciellt kul att missa det. Men vad ska man göra.

Så nu sitter jag hemma och tar det lugnt, har inte lika ont i magen nu mer. Får se om det blir träning ikväll, har bokat till "Dance" klockan 18. Så jag vill ju helst. Får hoppas att magen är bättre då.

Nej nu tänkte jag skriva lite på mitt arbete..

Tjingeling..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback