Kawai!!

Hejhopp!
I helgen har det inte hänt speciellt mycket, bara massa mys med min älskling. Imorgon är det skola igen 08.30 som vanligt. Har uppgiften att komma på vad vi ska skriva om på vårat projektarbete. Men än så länge har jag för många förslag så jag har inte riktigt bestämt mig än. Blir att efter jag ätit så får jag skriva ner en massa och se vilket som jag kan få ut mest av. Ska ju även redovisa detta projekt så man får ju göra det intressant annars så somnar väl hela klassen haha. Just nu sitter jag och älskling och kollar på "australias next top model" , därifrån Kawai kommer haha. Kawai=söt på Japanska (tror jag iaf haha), så nu vet ni det ;). Har inget mer roligt att skriva så det får räcka med detta!

Tjingeling i lingonskogen, så höres vi nästa gång jag får för mig att skriva :P.


Jag och min kissemisse Nasse :) Rätt gammla bilder dock,
hade piercing i läppen där också :P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback