Lycklig.

Jag känner att jag har blivit mer glad och positiv nu det senaste halvåret typ. Jag är lycklig helt enkelt! För en gångs skull så mår jag verkligen bra och känner aldrig att livet är piss och är inte trött på allt och alla som jag var för cirka ett år sen. Gråter mig inte till sömns längre och sover inte bort mitt liv (även om jag har vissa dagar då jag sover lite länge haha). Mitt liv går inte längre ut på att bara festa hela tiden och sktia i allt. Jag vet att många tycker att jag antagligen blivit skit tråkig och så vidare men det skiter jag fullständigt i. För jag är lycklig och det betyder mer för mig än att folk tycker jag är tråkig för att jag inte festar varje helg längre. Jag har äntligen en underbar, trogen, ärlig och seriös pojkvän som jag älskar otroligt mycket och kan vara mig själv med och jag gör något med mitt liv= utbildar mig till kock (även hamnat i en bra och trevlig klass). Det finns inget jag vill ändra på i mitt liv just nu, absolut ingenting. Visst vill man ha egen lägenhet, resa och så vidare.. Men jag klarar mig otroligt bra utan det nu. Det kommer i framtiden!

Jag känner bara att jag verkligen är LYCKLIG och det känns underbart!

Linus jag älskar dig så otroligt mycket och det är DU som gör mig glad och positiv till livet. Du finns alltid där för mig och det betyder väldigt mycket för mig. Jag är så glad att det blev vi två. Snart ett år tillsammans och jag hoppas och tror att det kommer bli många år till <3 Utan dig är jag inte hel.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback