OLD MEMORIES! <3





Till dessa låtarna har jag sjukt många minnen med Sandra :). Ett speciellt minne var ifrån när vi va typ 16-17?! Tror jag i alla fall. Ja så var vi på inflyttningsfest hos hennes syster och kompis. Vi hade skit kul men till slut så skickade hennes kompis in oss i rummet för hon blev sur för vi fick mer uppmärksamhet än henne, MOHAHA! Så där satt vi i rummet och drack öl och ruttnade, men efter typ ett tag så kommer alla in till oss ändå och snackar med oss ;). Så till sist fick vi gå hem haha. Det är ungefär det jag kommer ihåg från den gången haha :P.
Sjukt kul hade vi i alla fall!

Sen har vi ju jävligt många andra knäppa minnen. Många roliga och vissa andra som inte är speciellt roliga alls :P. Men alla de minnena tar jag inte upp här haha. Barnförbjudet :P. Nej men det är saker som ingen ska veta mer än jag och Sandra :). haha även om typ alla vet det ändå. Men skit i det.

När jag lyssnar på dessa två låtarna så känns det precis som om man är tillbaka till när man var femton och betede sig som en fjortis och skulle göra allt som alla andra gjorde (röka till exempel) hahaha! Men det var då det ;) Tur man växt upp i alla fall haha!

2 små minnen till som jag kan ta snabbt och kort ;) :

* När jag skulle röka första gången utanför Sandra på RG, tog värsta halsblosset och hosta som en get och blev helt snurrig i huvudet haha, sen stod man i skolan på rasterna och tog munbloss i början och trodde man va skit häftig haha. Sen satt vi och smygröka i mitt fönster HAHA!

* När jag skulle "supa" första gången. Vi stack och köpte en vodka och sen vars två fantor och blanda i spriten i fantaflaskorna. Sen satt vi på knutan helt själva och drack haha! Det roligaste va ändå när vi skulle hem till mig när vi hoppade av tåget. Så satt jag mig på en bänk och skulle luta mig bakåt, trodde då där va en glasruta bakom mig men det var där icke, så jag ramla rätt bak och kom inte upp. Så jag låg och skrek "Sandra hjääälp" medans jag asgarva. Men Sandra va helt inne i sina pengar som hon hade tappat över hela marken haha.

Nu kommer några bilder från när jag och Sandra var 15-17 år ;) hahaha!


Sandra och jag hemma hos mig haha. Visst e vi häftiga ;) Sandra med ciggen och jag räcker fuck you HAHA!
FUCKSIDE!! ;)


Haha fjortisar de luxe ;p. Här var jag även blond till max . Ser inte ut som mig tycker jag i alla fall haha!

Japps, de va gamla goda tider det ;) haha! Vi har fortfarande kontakt, men träffas inte så jätte ofta. När vi började umgås (när vi va 15) så va vi varjeeee dag haha. Och vi sov alltid över hos varandra, men tiderna ändras. Men vi är i alla fall fortfarande vänner :)

TJINGELING!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback