Otroligt trött!

Kom precis hem, håller på att somna sittandes. Är egentligen för trött för att skriva blogg men va fan ;).

Har haft mycket för mig idag. Gick som sagt upp 08.15 tror jag det va, kunde inte alls sova längre. Vid 10.00 ringde syrran och sa det hade blivit strul med tårtan. Så fick fixa mig och dra hem till henne, va hos henne vid 12.00. Sen gick vi till Coop och fick rätt på tårtan, stack till väla och kolla kläder. Jag hittade en SKIT snygg bh och trosa i neon blått :), borste, spray, hårfärg och lite annat. Sen när vi gått på väla i 1½ timme så gick vi till Coop igen för att hämta tårtan och handla lite annat. Sen hem till min syster igen. Städade, fixade ballonger och så vidare. Vid 17.00 så färga jag håret, lite dumt kanske för jag kunde bara ha i det i 25 minuter då jag fick stress duscha, klä på mig, sminka mig och så vidare för alla kom vid 18 tiden. Men det blev väl bra ändå.

Nu är jag i alla fall hemma och ska snart sova. SKIT TRÖTT! Skola imorgon sen hem och hämta lite grejer och kolla om mitt löshår har kommit, ja nu har jag avslöjat vad det var jag hade beställt haha. Sen när jag varit hemma så blir det hem till älsklingen och så en massa mys hos han! Underbart. Slipper man sova själv ;). Hatar att sova själv, så jävla tomt och kallt och ingen som håller om mig. Ingen som kommer och lägger sig med sina svin kalla fötter och trycker dom mot mina varma så jag håller på o dö haha. Men det är mysiiiiiigt, älskar min Linus<3 !

Nej SOVA NU!

NATTIIIIII :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback