Plugga plugga plugga!

Känner mig rätt så dunder stressad just nu med skolan. Har prov på Torsdag i livsmedelshygien och har inte alls kommit igång med att plugga det från idag, så nu sitter jag och skriver en massa och läser igenom det. Sen imorgon blir det att plugga in det i huvudet som fan. Sen har vi även ett projektarbete i försäljning/service nu också som ska redovisas för klassen nästa Torsdag. Det har jag inte börjat med alls :/ Kommer fan inte på vad jag ska skriva om riktigt, sen har jag inte tid med det nu i och med att jag känner att provet går lite före nu tills jag har gjort det. Så det blir att hela helgen går till mitt projektarbete. Sen har jag även Gastronomin som jag ska prata med min lärare imorgon om jag kan skippa den kursen nu, kan jag inte det så har jag ett projektarbete i det också. Så ja, man har en hel del att göra nu! Kursen arbetsätt och lärande är klar i alla fall så det är skönt.

Ska snart iväg med älsklingen till affären och handla cigg. Sen blir det att plugga igen. Kommer nog plugga tills jag går och lägger mig. Skola imorgon 08.30, tror jag?! Har Gastronomi, har inte ens gjort det vi skulle göra till imorgon så det är lite ångest haha. Blir väl att göra det snabbt ikväll. Så man har det gjort. Är ju inte säkert jag kan skippa kursen så då är det lika bra att göra det.

Nu har jag verkligen inte tid att skriva mer. Ska fortsätta plugga...

Det är fan inte roligt att plugga haha!

En sak till.. Tycker det är sjukt drygt att hela tiden läsa kommentarer och lyssna på folk som gnäller om att SD kommit in i Rikstagen. Nu är det så att folk rösta på dom och antagligen av en anledning, alla tycker och tänker inte samma. Jag tycker det är både bra och dåligt att dom kommit med. Mer än så behöver jag inte säga för då blir det väl bara massa gnäll och folk tror väl man är rasist då. Men NEJ jag är inte rasist. Så så e det ! ;)

Tjingeling..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback