Projektarbetet.

Som sagt så har vi ju ett projektarbete i Försäljning/service som vi ska redovis för klassen nästa Torsdag. Hatar att redovisa haha. I alla fall.. Arbetet ska vara att man hittar på en egen restaurang och sedan skriver:
* Beskrivning av veksamheten.
* Söker medarbetare.
* Servicekoncept.
* Introduktion för nyanställda.
* Reklamationspolicy
OSV....
MEN nu är det så att jag har FASTNAT! Jag vet inte vad jag ska ha för restaurang :( Wäää! haha. Kan inte komma fram till ett beslut. Så nu är jag lite små frustrerad. Jag måste ju veta vad jag ska ha för restaurang innan jag skriver det andra.. Gaaah! Känner inte alls för att skriva om detta idag. Men är så illa tvungen att börja i alla fall, annars har jag ingen chans att bli klar.

Jag skiter i det nu helt enkelt och tar det ikväll. För nu är jag för irriterad och rastlös haha.

TJINGELIIIIIIIIIIIIING!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback