Sleten!

Min dag idag:
* Stack till väla med Syster och Emil, hittade ett linne också köpte jag finn grejs. Också en present till lilla Lisa. Sen käka vi vars en chesseburgare och stack hem till henne.
* Sen kom min andra syster, Lisa och mamma. Lisa fick sin grej och sen åkte vi till skopunkten. Hittade ett par stövlar för 350 kr.
* Sen stack vi till Coop och handlade.
* Sen hem och gjorde hemmalagad pizza, inte så jätte god men gick och äta haha.

Har fortfarande inte kommit igån med mitt projektarbete :/ . Inte bra alls, jag vet. Men jag kommer fan aldrig igång med det. Vet inte vad jag ska skriva :'( . Men nu måste jag helt enkelt börja. Får bara ta någon jävla restauran ide och sen bara börja. Annars kommer jag aldrig igång.

Imorgon ska jag iväg en runda till Busfabriken med Lisa vid 10.00 sen blir det hem om och packa en massa och så. Sen hem till min älskling och mysa lite. Sen göra ve sig, handla dricka, äta och sen dra och fira Adrian och David.

Måste fan banta och börja träna de luxe nu, ser att jag gått upp igen :( usch!!! ÅNGEST de luxe.


Nu har jag inte tid mer.

Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback