Tipp Tapp.

Min nya matsedel började idag. Det blev flingor och fil till frukost, Clementin till mellanmål, Sallad till Lunch (fuska till det med en macka till), Avokado till mellanmå också soppa & Knäckebröd till Middag. Har dock fuskat till det idag och tog ett extra knäckebröd, tog en kaka och 2 godisbitar HAHA! Jag vet att alla som känner mig tänker "sällan hon fuskar när hon ska köra diet, lönt hon gör det över huvud taget" . Men ni kan skita ner er haha. Jag har i alla fall inte ätit pizza eller något sånt :P. SÅ om jag vill så fuskar jag till det. Kan dock säga att efter varje litet fusk så får jag ångest haha.

Imorgon ska jag försöka att köra på det stenhårt , UTAN FUSK! ;). Också blir det träning med Sara :), Niice!


Nu tänkte jag påbörja mitt arbete i arbetsätt och lärande, kommer bli jobbigt för min hjärna vill inte alls arbeta just nu haha. Fast det vill den egentligen aldrig :P.

Skriver kanske senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback