Tjing tjong.

Min dag idag:

Skola 8.30, PROV i Livsmedelshygien. Plugga som fan på det igår, hela dagen och kvällen. Så det mesta satt (trodde jag), pluggade även lite i morse innan skolan. Men när jag väl fick provet så stod det still i huvudet. Efter ett tag så fick jag upp lite i huvudet och jag tror jag skrev rätt på de flesta frågorna (TROR). Ajja, man kan ju hoppas man får Godkänt ialladall. Blev klar efter en timme och tog bussen då. Skicka ett sms till syrran och fråga vad hon hittade på, blev att jag stack hem till henne och drack kaffe. Stanna hos henne till klockan 18.30 ungefär. Sen åkte jag hem. Nu är jag hemma och dricker kaffe och tar det lugnt. Ska snart fixa ett litet "problem" som jag har. Inget jag kommer skriva om här dock. Men det är inget stort asså haha.

Imorgon:

Är jag ledig från skolan, eller ja ledig och ledig. Har ett projektarbete som jag måste börja på. Ska till väla en sväng med Syrran och handla någon liten leksak till min systerdotter Lisa. Min andra syster (som bor i Borås) kommer imorgon också så klart Lisa fisa :). Så då blir det att man umgås med dom imorgon.

Lördag:

Blir det myyyyys med min älskling, tänkte inhandla gott gott, någon öl och bara ha det underbart! Mycket mer händer inte.

Nu ska jag fixa mitt "problem" ... SUCK!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback