Vet inte vad jag hade gjort..



Hittade precis denna artikeln på aftonbladet. Och jag vet inte vad jag ska säga. Jag fattar inte att något sådant ens kan hända! Tycker så sjukt synd om mamman. Hade det varit mitt barn så vet jag inte vad jag hade gjort! Jag hade nog fan och med mördat människan som tagit livet av mitt barn. Hur i helvete kan man bara få för sig att slå en liten 2 åring i magen och sen bara låta han ligga och dö?? Blir fan arg bara jag läser och tänker på detta.
Hans svar på varför han gjorde det var – Han har varit ledsen hela tiden och verkat rädd för mig fast jag inte har gjort någonting å ... jag palla’ inte det längre.

Fy fan säger jag bara. Och det värsta är att idioten säkert bara får några år i fängelse och sen ändå kommer ut efter halva tiden. Så är det ju alltid. Men denna människan ska fan ha livstid, han ska lida! Man skulle fan slått han i magen tills han dog... Så tycker jag i alla fall...

Läs hela här:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7771560.ab


Kommentarer
myrann

Helt jävla sjukt alltså!!!!!

2010-09-14 @ 16:31:07 URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback