ARG

1. Buda på en skit fin tunika på tradera. Högsta budet la jag som 100 kr. Uppdatera sidan i sista minuten då var auktionen avslutad och någon skit lort hade budat 101 kr!! Kan det bli störigare eller???
2. Min ENDA lediga dag denna vecka (imorgon) är jag inte ledig ändå. För då ska min lärare sätta mitt prov den dagen klockan 9 på morgonen!! Så nej man får inte sova ut imorgon iheller!!
3. Kan inte skit provet, vägrar fastna i huvudet på mig, så kan lika bra kasta det i havet redan nu!

Nej detta är inget positivt inlägg haha. Arg som en tjur är jag! Hela veckan har jag saker på gång. Inte en enda ledig dag. SKIT KUL! Såhär ser min vecka ut:
Måndag (idag): Praktik 09.00-15.30, hem läste min mejl såg att jag fick ha mitt sketna prov imorgon, pluggat och förlorade en tunika på tradera. Skit dag!
Tisdag: Prov 09.00, som jag kommer faila STORT på. Får gå upp klockan 5-6 på min LEDIGA dag för att sitta och plugga på prov skitet! Sen efter provet, umgås med Frida!
Onsdag: Praktik skit igen samma tid som idag.
Torsdag: Praktik....
Fredag: Praktik. Plus jag har jouren på croupier, lovar att jag kommer få jobba, bara för att. Om jag inte ska jobba så blir det påsk middag hos Linus morföräldrar tror jag, eller ja det blir det ju antagligen ändå.
Lördag: Jobba på Helsing 22.00.
Söndag: Praktik skiten.. MM på en SÖNDAG!

Visst har jag en jätte rolig vecka framför mig?!?! Kan inte ens ta det lugnt och kanske dricka lite vin en endaste sketen dag... Nej nu skiter jag i detta. Nu ska jag krypa ner med min älskling och kolla film!
- Längtar något fruktansvärt tills min utbildning är klar! -

Kommentarer
Isabelle

Hej Linda! Hur gick det på ditt prov?

Hm,du verkar lite aggresiv i ditt inlägg,he,he...

Kämpa på och ha det bra!

2011-04-20 @ 13:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback